Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Measuring Self-Regulated Learning Processes through Tracking Patterns of Student Interaction with Achievement Activities
 
 
Titel: Measuring Self-Regulated Learning Processes through Tracking Patterns of Student Interaction with Achievement Activities
Auteur: Ainley, Mary
Patrick, Lyn
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 18 (2006) nr. 3 pagina's 267-286
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland