Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Is It a Challenge or a Threat A Dual-Process Model of Teachers' Cognition and Appraisal Processes During Conceptual Change
 
 
Titel: Is It a Challenge or a Threat A Dual-Process Model of Teachers' Cognition and Appraisal Processes During Conceptual Change
Auteur: Michele Gregoire
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 15 (2003) nr. 2 pagina's 33 p.
Jaar: 2003-06
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic/Plenum Publishers, New York, U.S.A.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland