Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 44 van 55 gevonden artikelen
 
 
  Promoting students’ metacognition and self-regulatory efficacy through metacognitive scaffolding in mobile technology-enhanced interactive classrooms: The moderating role of inner speech
 
 
Titel: Promoting students’ metacognition and self-regulatory efficacy through metacognitive scaffolding in mobile technology-enhanced interactive classrooms: The moderating role of inner speech
Auteur: Pan, Yingying
Kim, Hoisoo
Huang, Yipin
Hwang, Gwo-Jen
Tu, Yun-Fang
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 30 () nr. 8 pagina's 10811-10836
Jaar: 2024-12-21
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 44 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland