Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 53 gevonden artikelen
 
 
  An exploratory multimodal study of the roles of teacher-student interaction and emotion in academic performance in online classrooms
 
 
Titel: An exploratory multimodal study of the roles of teacher-student interaction and emotion in academic performance in online classrooms
Auteur: Xiao, Jun
Chen, Mo
Yang, Yule
Liu, Mengting
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 30 () nr. 11 pagina's 15507-15527
Jaar: 2025-02-11
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 53 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland