Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 25 van 53 gevonden artikelen
 
 
  Exploring the impact of blended collaborative learning on deep learning outcomes: a structural equation modeling approach
 
 
Titel: Exploring the impact of blended collaborative learning on deep learning outcomes: a structural equation modeling approach
Auteur: Wu, Xiu-Yi
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 30 () nr. 10 pagina's 13411-13437
Jaar: 2025-01-22
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 25 van 53 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland