Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 26 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Fostering students’ scientific literacy by reflective questioning: An identification, summarization, self-reflective questioning, and application (ISSA)-based flipped learning approach
 
 
Titel: Fostering students’ scientific literacy by reflective questioning: An identification, summarization, self-reflective questioning, and application (ISSA)-based flipped learning approach
Auteur: Cheng, Shu-Chen
Hwang, Gwo-Jen
Chen, Chih-Hung
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 6 pagina's 7081-7104
Jaar: 2023-08-11
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 26 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland