Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 45 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Technology-enhanced language learning with null and negative results since 2000: A systematic review based on the activity theory
 
 
Titel: Technology-enhanced language learning with null and negative results since 2000: A systematic review based on the activity theory
Auteur: Zhang, Ruofei
Zou, Di
Cheng, Gary
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 4 pagina's 5017-5077
Jaar: 2023-07-13
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 45 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland