Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 48 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Towards transparent and trustworthy prediction of student learning achievement by including instructors as co-designers: a case study
 
 
Titel: Towards transparent and trustworthy prediction of student learning achievement by including instructors as co-designers: a case study
Auteur: Duan, Xiaojing
Pei, Bo
Ambrose, G. Alex
Hershkovitz, Arnon
Cheng, Ying
Wang, Chaoli
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 3 pagina's 3075-3096
Jaar: 2023-06-17
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 48 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland