Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 42 van 50 gevonden artikelen
 
 
  The effect on computational thinking and identified learning aspects: Comparing unplugged smartGames with SRA-Programming with tangible or On-screen output
 
 
Titel: The effect on computational thinking and identified learning aspects: Comparing unplugged smartGames with SRA-Programming with tangible or On-screen output
Auteur: Fanchamps, Nardie
van Gool, Emily
Slangen, Lou
Hennissen, Paul
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 3 pagina's 2999-3024
Jaar: 2023-06-16
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 42 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland