Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 57 van 59 gevonden artikelen
 
 
  Virtual, augmented reality and learning analytics impact on learners, and educators: A systematic review
 
 
Titel: Virtual, augmented reality and learning analytics impact on learners, and educators: A systematic review
Auteur: Sakr, Asmaa
Abdullah, Tariq
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 15 pagina's 19913-19962
Jaar: 2024-04-05
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 57 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland