Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 60 gevonden artikelen
 
 
  Enhancing historical thinking through learning analytics in Primary Education: A bridge to formative assessment
 
 
Titel: Enhancing historical thinking through learning analytics in Primary Education: A bridge to formative assessment
Auteur: Tirado-Olivares, Sergio
López-Fernández, Carlota
González-Calero, José Antonio
Cózar-Gutiérrez, Ramón
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 12 pagina's 14789-14813
Jaar: 2024-01-12
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland