Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 60 gevonden artikelen
 
 
  Drivers of undergraduate students’ learning perceptions in the blended learning environment: The mediation role of metacognitive self-regulation
 
 
Titel: Drivers of undergraduate students’ learning perceptions in the blended learning environment: The mediation role of metacognitive self-regulation
Auteur: ElSayad, Ghada
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 12 pagina's 15737-15760
Jaar: 2024-02-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland