Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 55 gevonden artikelen
 
 
  Effect of robotics-enhanced project-based learning approach on students' conceptual understanding and motivation in linear motion in physics in selected Rwandan Secondary School
 
 
Titel: Effect of robotics-enhanced project-based learning approach on students' conceptual understanding and motivation in linear motion in physics in selected Rwandan Secondary School
Auteur: Gasana, Jean Claude
Nkundabakura, Pheneas
Nsengimana, Theophile
Habimana, Olivier
Nyirahabimana, Pascasie
Nsabayezu, Ezechiel
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 10 pagina's 12435-12456
Jaar: 2023-12-07
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland