Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 49 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Understanding EFL students’ chatbot-assisted argumentative writing: An activity theory perspective
 
 
Titel: Understanding EFL students’ chatbot-assisted argumentative writing: An activity theory perspective
Auteur: Guo, Kai
Li, Yuanke
Li, Yongyan
Chu, Samuel Kai Wah
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 29 () nr. 1 pagina's 1-20
Jaar: 2023-11-03
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 49 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland