Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 45 van 50 gevonden artikelen
 
 
  The role of student engagement in promoting teachers’ continuous learning of TPACK: based on a stimulus-organism-response framework and an integrative model of behavior prediction
 
 
Titel: The role of student engagement in promoting teachers’ continuous learning of TPACK: based on a stimulus-organism-response framework and an integrative model of behavior prediction
Auteur: Zhou, Chi
Wu, Di
Li, Yating
Yang, Harrison Hao
Man, Shuo
Chen, Min
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 28 () nr. 2 pagina's 2207-2227
Jaar: 2022-08-15
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 45 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland