Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 35 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Relationships between Teaching Presence, Connected Classroom Climate, and Deep Learning within the Rotational Synchronous Teaching Model
 
 
Titel: Relationships between Teaching Presence, Connected Classroom Climate, and Deep Learning within the Rotational Synchronous Teaching Model
Auteur: Gong, Di
Yang, Harrison Hao
Wu, Di
Dai, Jinjun
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 28 () nr. 2 pagina's 1715-1733
Jaar: 2022-08-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 35 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland