Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 37 van 70 gevonden artikelen
 
 
  Instructors’ self-efficacy, perceived benefits, and challenges in transitioning to online learning
 
 
Titel: Instructors’ self-efficacy, perceived benefits, and challenges in transitioning to online learning
Auteur: Alamri, Hamdan
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 28 () nr. 11 pagina's 15031-15066
Jaar: 2023-04-25
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 37 van 70 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland