Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 37 van 53 gevonden artikelen
 
 
  Rubric-based formative assessment to support students’ learning of organic chemistry in the selected secondary schools in Rwanda: A technology-based learning
 
 
Titel: Rubric-based formative assessment to support students’ learning of organic chemistry in the selected secondary schools in Rwanda: A technology-based learning
Auteur: Nsabayezu, Ezechiel
Mukiza, Janvier
Iyamuremye, Aloys
Mukamanzi, Odile Umuhire
Mbonyiryivuze, Agnes
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 27 () nr. 9 pagina's 12251-12271
Jaar: 2022-05-27
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 37 van 53 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland