Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 61 van 65 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ perceptions on technology-assisted mathematics teaching and the interactive activities
 
 
Titel: Teachers’ perceptions on technology-assisted mathematics teaching and the interactive activities
Auteur: Biber, Sezer Kose
Biber, Mahir
Erbay, Hatice Nur
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 27 () nr. 5 pagina's 6913-6945
Jaar: 2022-01-28
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 61 van 65 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland