Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 47 van 63 gevonden artikelen
 
 
  Students’ perceptions of Kahoot!: An exploratory mixed-method study in EFL undergraduate classrooms in the UAE
 
 
Titel: Students’ perceptions of Kahoot!: An exploratory mixed-method study in EFL undergraduate classrooms in the UAE
Auteur: Alawadhi, Azza
Abu-Ayyash, Emad A. S.
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 26 () nr. 4 pagina's 3629-3658
Jaar: 2021-01-18
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 47 van 63 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland