Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 36 van 41 gevonden artikelen
 
 
  The effects of the flipped classroom model designed according to the ARCS motivation strategies on the students’ motivation and academic achievement levels
 
 
Titel: The effects of the flipped classroom model designed according to the ARCS motivation strategies on the students’ motivation and academic achievement levels
Auteur: Karabatak, Songül
Polat, Hakan
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 25 () nr. 3 pagina's 1475-1495
Jaar: 2019-08-11
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 36 van 41 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland