Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 42 gevonden artikelen
 
 
  Gender differences in an introductory programming course: New teaching approach, students’ learning outcomes, and perceptions
 
 
Titel: Gender differences in an introductory programming course: New teaching approach, students’ learning outcomes, and perceptions
Auteur: Malik, Sohail Iqbal
Coldwell-Neilson, Jo
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 23 (2018) nr. 6 pagina's 2453-2475
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 42 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland