Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 29 van 31 gevonden artikelen
 
 
  Understanding teachers’ routines to inform classroom technology design
 
 
Titel: Understanding teachers’ routines to inform classroom technology design
Auteur: An, Pengcheng
Bakker, Saskia
Eggen, Berry
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 22 (2016) nr. 4 pagina's 1347-1376
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 29 van 31 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland