Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 24 van 30 gevonden artikelen
 
 
  Students and teacher academic evaluation perceptions: Methodology to construct a representation based on actionable knowledge discovery framework
 
 
Titel: Students and teacher academic evaluation perceptions: Methodology to construct a representation based on actionable knowledge discovery framework
Auteur: Alejandro Molina, Otilia
Ratté, Sylvie
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 22 (2016) nr. 3 pagina's 1043-1066
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 24 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland