Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Student teachers’ discourse about digital technologies and transitions between formal and informal learning contexts
 
 
Titel: Student teachers’ discourse about digital technologies and transitions between formal and informal learning contexts
Auteur: Pöntinen, Susanna
Dillon, Patrick
Väisänen, Pertti
Verschenen in: Education and information technologies
Paginering: Jaargang 22 (2015) nr. 1 pagina's 317-335
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland