Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 17 gevonden artikelen
 
 
  The Effects of a Relationship-Focused Professional Development Intervention on Infant and Toddler Teachers’ Mindfulness-Based Strategies for Coping
 
 
Titel: The Effects of a Relationship-Focused Professional Development Intervention on Infant and Toddler Teachers’ Mindfulness-Based Strategies for Coping
Auteur: Brophy-Herb, Holly E.
Stacks, Ann M.
Frosch, Cynthia
Brincks, Ahnalee M.
Cook, Jody L.
Vallotton, Claire D.
Perkins, Haiden A.
Kim, Loria E.
Carson, Russell
Muzik, Maria
Rosenblum, Katherine
Jennings, Patricia A.
Verschenen in: Early childhood education journal
Paginering: Jaargang 52 () nr. 2 pagina's 243-257
Jaar: 2022-11-29
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland