Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 16 gevonden artikelen
 
 
  A Mixed Methods Study of the Relationship Between Individualized Lesson Planning and Social-Emotional Outcomes in Young Children
 
 
Titel: A Mixed Methods Study of the Relationship Between Individualized Lesson Planning and Social-Emotional Outcomes in Young Children
Auteur: Haslip, Michael J.
Terry, Neisha
Verschenen in: Early childhood education journal
Paginering: Jaargang 51 () nr. 5 pagina's 875-888
Jaar: 2022-05-07
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 16 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland