Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Exploring the Perspectives of Preschool Teachers on Implementing Structured Motor Programs in Inclusive Classrooms
 
 
Titel: Exploring the Perspectives of Preschool Teachers on Implementing Structured Motor Programs in Inclusive Classrooms
Auteur: Cheung, W. Catherine
Ostrosky, Michaelene M.
Favazza, Paddy C.
Stalega, Melissa
Yang, Hsiu-Wen
Verschenen in: Early childhood education journal
Paginering: Jaargang 51 () nr. 2 pagina's 361-370
Jaar: 2022-01-22
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland