Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 16 gevonden artikelen
 
 
  From Full Day Learning to 30 Minutes a Day: A Descriptive Study of Early Learning During the First COVID-19 Pandemic School Shutdown in Ontario
 
 
Titel: From Full Day Learning to 30 Minutes a Day: A Descriptive Study of Early Learning During the First COVID-19 Pandemic School Shutdown in Ontario
Auteur: Spadafora, Natalie
Reid-Westoby, Caroline
Pottruff, Molly
Wang, Jade
Janus, Magdalena
Verschenen in: Early childhood education journal
Paginering: Jaargang 51 () nr. 2 pagina's 287-299
Jaar: 2022-01-16
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland