Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ Literal and Inferential Questions and Children’s Responses: A Study of Teacher–Child Linguistic Interactions During Whole-Group Instruction in Hong Kong Kindergarten Classrooms
 
 
Titel: Teachers’ Literal and Inferential Questions and Children’s Responses: A Study of Teacher–Child Linguistic Interactions During Whole-Group Instruction in Hong Kong Kindergarten Classrooms
Auteur: Chen, Jennifer J.
Liang, Xiaoting
Verschenen in: Early childhood education journal
Paginering: Jaargang 45 (2016) nr. 5 pagina's 671-683
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland