Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Created in Context: A Comparative Case Study of the Use of Music in Two Reggio Emilia-Inspired Schools
 
 
Titel: Created in Context: A Comparative Case Study of the Use of Music in Two Reggio Emilia-Inspired Schools
Auteur: Bond, Vanessa L.
Verschenen in: Early childhood education journal
Paginering: Jaargang 43 (2014) nr. 2 pagina's 119-126
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland