Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Improving Instructional Practices, Policies, and Student Outcomes for Early Childhood Language and Literacy Through Data-Driven Decision Making
 
 
Titel: Improving Instructional Practices, Policies, and Student Outcomes for Early Childhood Language and Literacy Through Data-Driven Decision Making
Auteur: Gullo, Dominic F.
Verschenen in: Early childhood education journal
Paginering: Jaargang 41 (2013) nr. 6 pagina's 413-421
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland