Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
 
  The (Surprising) Impact of Televised Antidepressant Direct-to-Consumer Advertising on the Stigmatization of Mental Illness
 
 
Titel: The (Surprising) Impact of Televised Antidepressant Direct-to-Consumer Advertising on the Stigmatization of Mental Illness
Auteur: Rainone, Nicolette
Oodal, Reshma
Niederdeppe, Jeff
Verschenen in: Community mental health journal
Paginering: Jaargang 54 (2017) nr. 3 pagina's 267-275
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland