Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Defining the “Disruptive” in Preschool Behavior: What Diagnostic Observation Can Teach Us
 
 
Titel: Defining the “Disruptive” in Preschool Behavior: What Diagnostic Observation Can Teach Us
Auteur: Wakschlag, Lauren S.
Leventhal, Bennett L.
Briggs-Gowan, Margaret J.
Danis, Barbara
Keenan, Kate
Hill, Carri
Egger, Helen L.
Cicchetti, Domenic
Carter, Alice S.
Verschenen in: Clinical child and family psychology review
Paginering: Jaargang 8 (2005) nr. 3 pagina's 183-201
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland