Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 31 gevonden artikelen
 
 
  Modeling brand advertising with heterogeneous consumer response: channel implications
 
 
Titel: Modeling brand advertising with heterogeneous consumer response: channel implications
Auteur: Karray, Salma
Verschenen in: Annals of operations research
Paginering: Jaargang 233 (2014) nr. 1 pagina's 181-199
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 31 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland