Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Blending Theory with Practice: Implementing Kindergarten Transition Using the Interactive Systems Framework
 
 
Titel: Blending Theory with Practice: Implementing Kindergarten Transition Using the Interactive Systems Framework
Auteur: Smythe-Leistico, Ken J.
Young, Colleen P.
Mulvey, Laurie A.
McCall, Robert B.
Petruska, Margaret
Barone-Martin, Carole
Capozzoli, Renata
Best, Tiffani
Coffee, Barbara A.
Verschenen in: American journal of community psychology
Paginering: Jaargang 50 (2012) nr. 3-4 pagina's 357-369
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland