Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 23 gevonden artikelen
 
 
  Product differentiation via corporate social responsibility: consumer priorities and the mediating role of food labels
 
 
Titel: Product differentiation via corporate social responsibility: consumer priorities and the mediating role of food labels
Auteur: Costanigro, Marco
Deselnicu, Oana
McFadden, Dawn Thilmany
Verschenen in: Agriculture and human values
Paginering: Jaargang 33 (2015) nr. 3 pagina's 597-609
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 23 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland