Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 17 gevonden artikelen
 
 
  When and how teachers intervene in group discussions on experiences from practice in postgraduate medical education: an interactional analysis
 
 
Titel: When and how teachers intervene in group discussions on experiences from practice in postgraduate medical education: an interactional analysis
Auteur: van Braak, Marije
Huiskes, Mike
Veen, Mario
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 27 () nr. 4 pagina's 965-988
Jaar: 2022-06-20
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland