Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Knowing How and Knowing Why: testing the effect of instruction designed for cognitive integration on procedural skills transfer
 
 
Titel: Knowing How and Knowing Why: testing the effect of instruction designed for cognitive integration on procedural skills transfer
Auteur: Cheung, Jeffrey J. H.
Kulasegaram, Kulamakan M.
Woods, Nicole N.
Moulton, Carol-anne
Ringsted, Charlotte V.
Brydges, Ryan
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 23 (2017) nr. 1 pagina's 61-74
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland