Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Integrating the teaching role into one’s identity: a qualitative study of beginning undergraduate medical teachers
 
 
Titel: Integrating the teaching role into one’s identity: a qualitative study of beginning undergraduate medical teachers
Auteur: Lankveld, T. van
Schoonenboom, J.
Kusurkar, R. A.
Volman, M.
Beishuizen, J.
Croiset, G.
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 22 (2016) nr. 3 pagina's 601-622
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland