Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Using Fuzzy Logic to Analyze Marketing Data: The Impact of Socio-psychological Variables on the National Identity of Jordanians
 
 
Titel: Using Fuzzy Logic to Analyze Marketing Data: The Impact of Socio-psychological Variables on the National Identity of Jordanians
Auteur: Al Ganideh, Saeb Farhan
Aljanaideh, Mohammad
Verschenen in: Transnational corporations review
Paginering: Jaargang 5 () nr. 2 pagina's 104-114
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: The Author(s). Published by Elsevier B.V. on behalf of Zhejiang University
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland