Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Examining the Effect of Social Media Advertising Features on Customer Perceived Value and Brand Love in the Retail Industry
 
 
Titel: Examining the Effect of Social Media Advertising Features on Customer Perceived Value and Brand Love in the Retail Industry
Auteur: Hanaysha, Jalal Rajeh
Alhyasat, Khaled M.K.
Verschenen in: Telematics and informatics reports
Paginering: Jaargang 18 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland