Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 41 van 65 gevonden artikelen
 
 
  How could entertainment content marketing affect intention to use the metaverse? Empirical findings
 
 
Titel: How could entertainment content marketing affect intention to use the metaverse? Empirical findings
Auteur: Alsoud, Malek
Trawnih, Ali
Yaseen, Husam
Majali, Tha'er
Alsoud, Anas Ratib
Jaber, Omar Abdel
Verschenen in: International journal of information management data insights
Paginering: Jaargang 4 () nr. 2 pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 41 van 65 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland