Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 43 gevonden artikelen
 
 
  Informing professional learning interventions with evidence-based analysis of student feedback: Implications for software use and learning clarity
 
 
Titel: Informing professional learning interventions with evidence-based analysis of student feedback: Implications for software use and learning clarity
Auteur: Blannin, Joanne
Wood, Colin
Stubbs, Phil
Hattie, John
Verschenen in: Computers and education open
Paginering: Jaargang 7 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 43 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland