Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 43 gevonden artikelen
 
 
  Does technology-based non-interactive teaching enhance students’ learning in the classroom?
 
 
Titel: Does technology-based non-interactive teaching enhance students’ learning in the classroom?
Auteur: Sibley, Leonie
Russ, Heike
Ahmad, Ghazallah
Baumgärtner, Benjamin
Bräutigam, Daniel
Brümmer, Sonja
Bussmann, Hannah
Erb, Nadja
Evans, Leah
Fischer, Silke
Gradl, Lucie
Guddemi, Rebecca
Hauptmann, Kathrin-Beatrice
Hieke, Julian
Hilsdorf, Samantha
Högerle, Friedemann
Hoppe-Brixner, Bärbel
Jeong, Woomok
Karl, Susanne
Lang, Sarah
Loy, Matthias
Lunowa, Erika
Maly, Julia
Mongold, Gina
Montscher, Simon
Nattermann, Timo
Neth, Leah
Pfeifer, Fabian
Preißel, Lidia
Rentschler, Birgit
Ringen, Anna
Rogulj, Sarah Colette
Salenbacher, Felix
Schäffler, Sarah
Schumm, Lou
Schumacher, Uwe
Schütz, Aline
Thoma-Zangerle, Katja
Weiß, Sabrina
Zimmermann, Ann-Kristin
Lachner, Andreas
Verschenen in: Computers and education open
Paginering: Jaargang 7 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 43 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland