Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 57 van 58 gevonden artikelen
 
 
  Using LLMs to bring evidence-based feedback into the classroom: AI-generated feedback increases secondary students’ text revision, motivation, and positive emotions
 
 
Titel: Using LLMs to bring evidence-based feedback into the classroom: AI-generated feedback increases secondary students’ text revision, motivation, and positive emotions
Auteur: Meyer, Jennifer
Jansen, Thorben
Schiller, Ronja
Liebenow, Lucas W.
Steinbach, Marlene
Horbach, Andrea
Fleckenstein, Johanna
Verschenen in: Computers and education. Artificial intelligence
Paginering: Jaargang 6 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 57 van 58 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland