Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 55 van 170 gevonden artikelen
 
 
  Effect of familiarity, brand loyalty and food neophobicity on food acceptance: A case study of instant noodles with consumers in Seoul, Beijing, and Shanghai
 
 
Titel: Effect of familiarity, brand loyalty and food neophobicity on food acceptance: A case study of instant noodles with consumers in Seoul, Beijing, and Shanghai
Auteur: Xiao, Kaixin
Chung, Seo-Jin
Wong, Runrou
Lee, Byunghoon
Kim, Haeun
Zhu, Baoqing
Verschenen in: Current research in food science
Paginering: Jaargang 10 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 55 van 170 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland