Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 49 van 103 gevonden artikelen
 
 
  History teachers’ conceptualization of competency-based curriculum in transforming instructional practices in lower secondary schools in Tanzania
 
 
Titel: History teachers’ conceptualization of competency-based curriculum in transforming instructional practices in lower secondary schools in Tanzania
Auteur: Ndomondo, Eunice
Mbise, Akundael
Katabaro, Joviter
Verschenen in: Social sciences & humanities open
Paginering: Jaargang 6 () nr. 1 pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 49 van 103 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland