Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 269 van 297 gevonden artikelen
 
 
  Transforming classrooms: How professional development and teacher attitudes drive primary school teaching effectiveness
 
 
Titel: Transforming classrooms: How professional development and teacher attitudes drive primary school teaching effectiveness
Auteur: Osiesi, Mensah Prince
Ayanwale, Musa Adekunle
Akomolafe, Oluwayemisi Damilola
Olayiwola-Adedoja, Tolulope Oluwatoyin
Olatunbosun, Stella Oluwakemi
Ariyo, Simeon Oluniyi
Verschenen in: Social sciences & humanities open
Paginering: Jaargang 10 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 269 van 297 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland