Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 240 van 297 gevonden artikelen
 
 
  The effect of brand personality, brand-self congruity, and brand love on E-WOM in Islamic higher education in Indonesia: A mediating effect of brand trust
 
 
Titel: The effect of brand personality, brand-self congruity, and brand love on E-WOM in Islamic higher education in Indonesia: A mediating effect of brand trust
Auteur: Juhaidi, Ahmad
Syaifuddin,
Salamah,
Ma'ruf, Hidayat
Yuseran, Muhammad
Shapiah,
Janah, Raihanatul
Mudhiah,
Saputri, Rinda Azmi
Muharramah, Nauriatul
Fuady, Mohammad Noor
Ramadan, Willy
Lisdariani, Risa
Verschenen in: Social sciences & humanities open
Paginering: Jaargang 10 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 240 van 297 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland